Skoči na glavno vsebino
STPŠ Trbovlje, klikni za domov.

Dan 1: Enajsterica je odpotovala proti Sevilji

20. 1. 2020

V nedeljo, 19. 1. 2020, je deseterica dijakov z mentorjem dr. Urošem Ocepkom odpotovala proti Sevilji na usposabljanje v tujini. Pot so začeli že ob 6. uri zjutraj in srečno prispeli v Seviljo ob 17. uri.

Začetek nove dogodivščine

Pot je bila zelo vznemirljiva, saj se je enajsterica srečala z dogodivščinami, ki se lahko pripetijo na potovanju. Za nekatere dijake je bila to prva izkušnja leta z letalom. Da je bila še bolj pestra, so v enem dnevu imeli kar dva leta.

Dijak Anže Vidmar je dan povzel z besedami:
Dan se je začel z jutranjo vožnjo v kombiju, v katerem smo večinoma vsi spali. Ko smo prišli do letališča, smo na letalo čakali nekaj ur, vendar me to ni zmotilo. Let z letalom mi je predstavljal izziv, saj sem z njim prvič letel. Drugi let je bil malce manj stresen. Ko smo pristali v Sevilji, nas je šofer avtobusa odpeljal do hostla. Na avtobusu mi je čas hitro minil, saj sem užival ob poslušanju španskih nogometnih komentatorjev. Po tem, ko smo prtljago razpakirali, smo se odpravili na ogled čudovite Plaza De Espana. Ko smo prišli nazaj, smo imeli zasluženo večerjo, nato pa smo se odpravili spat.