STPŠ Trbovlje, klikni za domov.

Računalniških igric ne igramo – jih pa delamo

12. 2. 2014

Projektni teden, ki je potekal od 20. 2. 2014 do 24. 2. 2014, je bil za dijake 2. in 3. letnikov smeri Tehnik računalništva v znamenju računalniških iger.

Verjetno ni dijaka, ki ne bi igral računalniških iger. Zavedamo se, da je realnost še bolj ekstremna, saj večina dijakov presedi preveč prostega časa ob računalniku in računalniških igrah.

 

Trend v računalništvu kaže, da se industrija iger in aplikacij neprestano širi in razvija. S tem namenom smo tudi oblikovali povsem nov pristop, ki smo ga vključili v projektni teden. Dijakom smo želeli pokazati, da lahko svojo željo po igranju računalniških iger preoblikujejo v produktivnost in kreativnost, tj. oblikovanje in razvijanje lastne računalniške igre.

Dijaki so bili razdeljeni v skupine – po dve skupini skupaj sta oblikovali eno računalniško igrico. Skupinama je bil dan koncept računalniške igre, sami pa sta morali zapisati scenarij, izdelati grafično podobo in igrico realizirati. Ena skupina je skrbela za celotno grafično podobo, izrisovanje likov, elementov ipd. Druga skupina pa je s pomočjo računalniškega orodja za izdelavo iger programirala in razvila računalniški del igre. Na ta način smo poudarili bistveni element, na katerega se v današnji družbi na žalost pozablja – sodelovanje med skupinami in znotraj skupine ter pomembnost vsakega člana v skupini.

In rezultat? Rezultat enotedenskega dela so tri računalniške igre, ki imajo skupno rdečo nit – našo preteklost in njen vpliv na našo sedanjost, tj. rudarjenje v Zasavju. Dijaki so izdelali naslednje igre: Rudoid, KuolmPicker ter KolmFever.

Projektni teden je odprl nove smernice in ideje, ki jih bomo zagotovo vključili v samo izobraževanje, saj so dijaki pokazali zanimanje za tovrsten način učenja konceptov programiranja. Hkrati pa so spoznali in poosebili že znani slovenski rek: »V slogi je moč«.

Uroš Ocepek, prof.